Ååååh!

Jag är så stressad och nervös just nu. Den här dagen blev verkligen inte som jag hade väntat mig, inte på långa vägar.
Först hade vi idrott, dans på friskis o svettis. Efter det så var det dags för matteprov. Det kändes inte som att det gick så bra, men jag får väl se. Bara så ni vet, om jag inte klarar provet så tänker jag inte skriva det här.... :P

Hur som helst, efter provet så gick jag, Mira och Jenny till "your choice" och åt. När vi kom tillbaka så tänkte vi gå genom mälardalens högskola som vanligt. (våran skola är nämligen i samma byggnad som den)
Då fick vi veta att vi inte fick gå in, för brandlarmet hade gått.
Så vi, helt jätteförvirrade, försökte hitta resten av klassen. När vi gjort det så började en lång, nervös väntan på ett besked om det var brandövning eller inte.
Efter en lång stund så skulle vi få information. Informationen var inte det minsta positiv.
Nej, för nu, exakt i detta ögonblick, så är det full brand inne på mälardalens högskola, och jättemycket rök inne i våran skola! Så vi får inte gå in för att hämta våra saker, utan alla som kunde ta sig hem fick göra det nu, bara som de var, en del fick gå utan jacka t.o.m. Jag hade iallafall jacka och nycklar med mig som tur var, men väskan med mobil och allt ligger dessvärre i mitt skåp och jag vet inte när jag kommer kunna gå dit igen.

Åh, jag är jättestressad och nervös nu, jag vet inte vad jag ska ta mig till... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0