Bästa delen av Ninjo ♥

Idag har jag inte varit det minsta lat, tvärtom.
Eller, jag vaknade kvart i 9, men det kändes riktigt skönt för jag brukar alltid annars sova ut ordentligt.

Efter frukost så gick jag ut, först gosade jag en stund med Zambo och sedan gick jag ut i skogen.
Där tog jag en promenad helt ensam. Det var bara jag och fåglarna, och alla andra djur som man inte ser men som finns där.
Jag gick till en stor sten ungefär mitt inne i skogen. Där satte jag mig och blundade, och bara njöt medan jag lyssnade till naturens ljuva musik.

Över en timme senare så träffade jag Melanie på ängen bredvid där hon bor. Vi pratade lite och jag förhörde henne på hennes läxor.


Sen gick jag hem för att äta lunch, efter det så begav jag mig till Ninjo, hämtade honom och så gick vi till Rinmansparken, ett enligt mig mycket fint ställe att promenera med hund på.
Plutten var helt sig själv idag, jättepigg och glad som vanligt. Det gjorde mig så lycklig!
Han visade upp den allra bästa delen av sig själv, den delen av honom som jag älskar allra mest.
När han visar upp den sidan så är han pigg, glad, lekfull, kärvänlig, gosig, och främst; livsglädjen fullkomligt lyser om honom ♥



Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0