En helg med världens bästa Lova

Jag har ju som sagt haft det jätteroligt med Lova i helgen. Vi har varit både i farten och lata (som alltid)

I fredags så hann vi inte med så mycket för jag kom sent på eftermiddagen.
Men när jag kom så gick vi hem till henne, åt lunch, och gick och köpte godis. Resten av kvällen tittade vi på idol och sen somnade vi och sov riktigt gott hela natten. Alltså även jag gjorde det, det brukar jag aldrig göra nu för tiden annars.
Vi vaknade efter 8 morgonen därpå, frusna som vi alltid är, men skönt utvilade.
Först åt vi frukost, sen hjälpte jag henne med hennes dela ut "reklam- runda" i ca en timme. Jobbigt att springa uppför och nerför massor med trappor, men lite kul är det faktiskt också :)

Senare åt vi lunch, supergoda våfflor, och efter det så cyklade vi ner på stan. Jag köpte en orange halsduk, den finaste, mysigaste och varmaste jag nånsin sett.

Ja, exakt vad vi gjorde sen är jag inte så säker på att jag minns, men jag tror att vi fotade.
Jag älskar Lovas systemkamera, måste verkligen skaffa en kamera själv!

Ganska sent den kvällen så spelade vi sällskapsspel, jag älskar verkligen att göra det.
Nästa morgon så åt vi frukost, och sedan begav vi oss ut i det kalla och vackra vädret (nollgradigt och frost men samtidigt sol) och tog massa jättefina kort på oss.
Den stunden var otroligt rolig och härlig, trots att vi frös jättemycket så var vi glada, och de allra flesta bilderna blev mer än lyckade så det var jättekul!

Resten av tiden innan jag skulle hem så spelade vi sällskapsspel igen.
Jag längtar redan tillbaka, saknar min Lova.


Jag ska visa några av mina favoriter av bilderna som vi tog, snälla snälla rara kommentera dem :)  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0