Föreläsning om söta djuret katten

I torsdags så var ju jag, mamma och Susanna och lyssnade på en föreläsning om katter och deras beteenden.
Det höll på från 7 till 9, så jag var ganska slut när jag kom hem efteråt.

Men det var en otroligt bra redovisning, hur rolig och intressant som helst!

Man fick lära sig massor med saker som man inte haft en aning om, även saker som man trott varit på ett sett men egentligen inte är så. Jag blev riktigt fascinerad och överraskad av allt som den duktiga kattexperten sa.
Personer som har problem med sin katt av någon anledning fick förklaringar och hjälp.

När föreläsningen var slut så fick alla en liten påse, med olika sorters kattmat och godis i. Eftersom jag inte har någon katt så tänker jag skänka sakerna till katthemmet :)


Åh, om jag ändå var en kattexpert... En som kunde förstå katter. Det vore fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: 3.14

Man förstår djuren bättre än vad man tror...

2011-10-30 @ 13:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0