Första "resan" med klassen

Imorgon så ska vi i klassen till Norrköping, vi kommer hem igen på fredag. Det vi ska göra är, hur konstigt det än låter, ta körkort för traktor och fyrhjuling. Det är något vi som år denna linje måste göra.
Jag tycker att det hela ska bli både roligt och läskigt, vet inte vilket jag tycker mest... 

Det blir ju lite som en klassresa, och jag ska bo med 6 fina tjejer som jag hoppas få lära känna mer. Fast om jag tänker efter så vet jag mer om dem än de om mig. Senast idag så sa dem att jag vet allt om dem, men de vet inte nånting alls om mig. Det är ganska sant, jag pratar så gott som aldrig om mig själv när jag är med dem utan låter de prata och lyssnar intresserat.
Hur som helst, det ska bli superkul att få umgås med dessa roliga kompisar, och jag hoppas innerligt att jag kommer lyckas med att ta körkort!

Åh, jag både längtar och inte längtar! ;)



Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0