Från en bästa vän till en annan ♥

Hej på er :)  Igår orkade jag inte skriva, för så fort jag kom hem från Lova så gick jag ut med Ninjo och sen var jag alldeles för trött.

Jag hoppas att ni haft en jättebra helg! Min helg har varit underbar, den kan inte vara annat när jag är med min finaste, älskade vän, för jag är alltid jättelycklig när jag är med henne! :D

Men självklart så längtade jag efter min andra bästis under tiden jag var i Nyköping, och så fort jag klivit ur bussen så skyndade jag mig till vovven och drog ut på en fantastiskt härlig höstpromenad med honom.
Gud vad jag skrattade när han skuttade runt bland löven, han är ju så liten så bara huvudet stack upp haha.


Jag totalälskar hela helgen som varit, den har varit en av de bästa så långt jag kan minnas!


Mina allra bästa vänner, en med två ben och en med fyra. Båda lika fantastiska, båda lika viktiga för mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0