Happy again ♥

Hej hej :) Förlåt mig så mycket att jag skriver så sällan på sista tiden. Men helt ärligt så har jag inte haft lust att göra någonting, hade inte innan idag känt äkta glädje sedan jag träffade Ninjo senast, vilket var alltför länge sedan, tisdag förra veckan.
Och när jag inte är glad så sitter jag bara och deppar och väntar på att tiden ska gå...

Men, nu bestämmer jag mig för att eftersom jag är lycklig igen så ska jag fokusera på det lyckliga nuet, och inte tänka på det mindre lyckliga förflutna. De dagarna då jag bara tänkte på Ninjo hela tiden och var helt deprimerad för att jag inte träffat honom på länge. Sådana dagar är aldrig roliga, jag har så himla svårt för att vara positiv sådana dagar.


Idag träffade jag min älskade Ninjo igen! Det är främst därför som jag är så lycklig :D
Som jag har saknat honom! Så fort vi fick syn på varandra så började hans ögon lysa, svansen gick som en propeller, och han började dra jättemycket i kopplet som Anci höll i. Samtidigt så blev jag genast varm i hela kroppen av glädje, (hade glömt hur det kändes) kunde inte sluta le, och fick plötsligt massor med energi.
Sen sprang jag och Ninjo mot varandra och efter att vi hälsat riktigt ordentligt så tog jag kopplet, och sen så rusade jag och min hundkompis iväg. Vi bara sprang och sprang bland löven och njöt så otroligt mycket av det härliga ögonblicket!
Han gör mig så lycklig varenda dag jag träffar honom, jag älskar honom verkligen mer än allt. Min ständigt trogna vän.
Han är nästan helt bra i tassen nu, haltar lite smått fortfarande.
Men han springer som aldrig förr, är faktiskt piggare nu än innan han gjorde illa sig!

Han är en glad vovve med en intensiv livsglädje som fascinerar mig varje dag. ♥


Åh, jag är såå såå lycklig nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0