Hösten är en härlig tid

Hej på er denna härliga höstdag! Jag tycker verkligen att hösten är för himla härlig. Trots kylan och många dagar med dåligt väder så är det en fantastisk tid på året, jättevackert med alla färgglada löv o.s.v :D

Jag njuter av alla soliga höstdagar vi får, tex den här dagen är väldigt fin för att vara oktober. Perfekt för en skogspromenad tänkte jag efter skolan, och gick och hämtade Ninjo.
Lille gubben var nästan piggare än någonsin, han älskar hösten - och i synnerhet löven - lika mycket som jag, vi får båda extrem energi när vi kommer ut i naturen och bland löven, vi bara springer och springer!
Vi är alltid två små lyckliga optimister haha.

Eller, faktum är att jag är mest lycklig och mest optimistisk när jag är med Ninjo.


Hur som helst, det enda jag egentligen ville säga just nu är att jag älskar hösten. Jag hoppas att ni gör det också, och att ni har lika härliga höstdagar som jag! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0