Lever lyckligt i nuet ♥

Hej vänner!
Igår när jag skrev så glömde jag massor som jag hade tänkt skriva haha, så ska försöka göra några inlägg nu, när jag ändå inte har nåt annat att göra. Eller egentligen, nu när jag är för lat för att göra något annat ;)

Att jag glömmer så fort beror inte bara på uselt minne, nej främst glömmer jag snabbt vad som hänt för att jag lever så mycket i nuet. Lyckligt ovetande om framtiden.


Men jag minns faktiskt vad jag gjorde igår haha. På morgonen efter frukost så gjorde jag precis samma sak som jag alltid gör på morgnarna när jag upptäcker att solen skiner och himlen är blå: Jag gick och hämtade älsklingen Ninjo.
Sen gick jag och vovven ner till ån och gick runt där en stund. Det var så vackert där, med solen som sken på vattnet och träden med sina fina, färgglada löv.
När vi traskat runt där ett tag och Ninjo blött ner sina tassar gång på gång när han försökte dricka ur en vattenränna utan att bli blöt (det såg otroligt gulligt ut!) så vandrade vi över bron och gick till stora stadsparken.
Jag menar verkligen att den är stor, det tog typ en hel timme för oss att gå runt i hela parken! ;)
Ninjo var jättepigg och glad som han alltid är nu på sistone, det gör mig så himla glad!
Samtidigt som jag gick runt i parken så pratade jag med min älskade pappa,  det var hur trevligt som helst.

När jag och plutten var tillbaka hemma hos honom så kollade jag på klockan, och upptäckte att jag och min trogna följeslagare varit ute på promenad i hela 1 timme och 50 minuter.
När vi kom hem så var Ninjo bra trött, han hoppade upp i soffan och somnade bums. Eller, han somnade efter att ha gett mig några underbart söta blickar som fick mig att bli ännu mer förälskad i honom än jag var innan. ♥

Resten av dagen var jag med Melanie, och idag ska jag också vara med henne och Ninjo.


Ha det så bra och njut ordentligt om du har en ledig dag  :D



När han sover så kan jag sitta och titta på honom väldigt, väldigt länge,
och bara tänka på vilken fantastisk varelse han är.
Jag ser på honom med kärlek i blicken. Att bara vara nära honom, se honom,
ger mig all glädje och kärlek jag behöver. Då spelar det förflutna ingen som
helst roll. Vad som är viktigt är här och nu.



Kommentarer
Postat av: 3.14

Själv har jag spelat The sims 3 nästan hela helgen. Haha!

2011-10-30 @ 13:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0