Livet är underbart ♥

Hej hej mina vänner, jag hoppas att allt är bra med er!
Själv så mår jag toppen, det är bara att läsa rubriken haha.

Tyvärr så hinner jag inte skriva mer idag än jag hann igår, men jag ska kortfatta lite.

Igår sov jag alltså över i skolan med klassen. Det var jättemysigt och kul, jag sov inte särskilt mycket pga tunn madrass så jag är väldigt trött och har ganska slut på energi. Men det struntar jag i, att vara med kompisarna i skolan har blivit ett av mina favoritintressen! :)

Vi fick sluta innan lunch idag, då gick jag, Marina, Jenny och Ivar och åt på pastahuset, sedan satt vi på tågstationen ett tag och pratade, klassens (enligt mig) snällaste Emelie kom också och då blev det ännu roligare.
De är så roliga och snälla allihopa att inga ord räcker till för att beskriva det.


Lite senare på eftermiddagen så gick jag och Ninjo ut i skogen, vi tog en långpromenad och var borta nästan 2 timmar. Helt underbart om ni frågar mig. Min plutt är världsbäst, jag älskar honom så så så mycket!



Ha en fin fredagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0