Några saker som ni kanske eller kanske inte vet

Jag har väldigt svårt för att släppa människor nära, jag vill helst vara ganska privat.

Det kan ta väldigt lång tid att lära känna mig för jag kan i början ha svårt för att veta om jag säkert kan ha förtroende för den personen.

När man har lärt känna mig ordentligt så är jag avslappnad, sprallig och snäll.

Jag är en drömmande och tänkande människa som oftast är i min egen lilla värld, så det är svårt för folk att få kontakt med mig eftersom man kan försöka ha en konversation med mig utan att jag märker det.

Jag är otroligt osäker, på mig sjäv, och på nästan allting.

Av alla personer som jag känner så är det ungefär bara 5 st som jag aldrig någonsin är blyg för.

Jag har väldigt starka känslor, men det visar jag inte för en enda människa. Bara för Ninjo.




Bild tagen under promenaden igår. Så vackert ställe! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0