Övernattning med klassen

Jag sov ju över i skolan i torsdags. Först hade vi vanlig skoldag (så vanlig som en skoldag nu kan bli när man går naturbruk på real) och 3 gick jag hem för att packa. Klockan 4 var jag tillbaka i mitt "tredje hem" och hos mina underbara nya vänner. Vi fick fixa tacos själva, vi had trott att lärarna skulle laga maten åt oss men icke, vi fick göra precis allting själva, inklusive all städning haha.
Efter maten så for vi bara runt och larvade oss och hade kul, som alla tonåringar :D

Senare så kollade vi på filmer, först "Just go with it" och sen "trollkarlens lärling"
Den första såg inte jag och Jenny särskilt mycket av, för vi gick in och ut hela tiden.
Vi tyckte nämligen att det var alldeles för varmt inne så vi gick ut och tog en promenad runt tågstationen. Sen började vi tycka att det var för kallt så då gick vi in och kollade på filmen igen. 5 minuter senare gick vi ut igen och sådär höll vi på ett tag.
Sista filmen såg jag bara jättelite av, för när den började så somnade jag, efter en stund vaknade jag och kort därpå så somnade jag igen. När filmen var slut så vaknade jag igen och då hade resten av klassen somnat.
Jag vaknade och somnade om och om igen. Hela natten...

På morgonen så var jag väldigt seg. Fråga mig inte hur i hela världen jag lyckades eftersom jag var i skolan, men jag kom en kvart försent till lektionen... :P


Men det var skoj, jag längtar till nästa sak som vi ska göra alihopa tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0