The last couple of days

Nu ska jag, både detaljerat men samtidigt kortfattat, berätta om de senaste dagarna, bara för att jag för stunden inte har något bättre för mig.

Lördags: Var med Melanie så gott som hela dagen, vi tittade på film och gjorde pannkakor.

Söndags: Först var jag och mamma på tuna park, sen var jag med Melanie och vi tittade på film och spelad kort.

Måndags: Var på Parken Zoo hela dagen. Hade mest teorilektion men fick även mata tex grodor och ödlor, och titta på de tre små lejonungarna. De var så himla gulliga att jag knappt kunde slita blicken från dem! Efter skolan var jag med Melanie för tredje dagen i rad, vi tittade på film igen.

Tisdags: Hade vanlig skoldag, först idrott i gymmet på friskis o svettis, sen matte, sen lunch (vi fick skynda till your choice för att hämta mat, sen skynda tillbaka till skolan, sen kasta i oss maten, sen mirakulöst nog hinna till lektionen i tid) sen matte, sen slut.
Sen var jag kattvakt, låg och gosade med mysiga Zambo, hans spinnande fick mig ännu en gång att somna.

Idag: Passat Zambo. Hade praktik på katthemmet. Tre katter har blivit sålda, två av dem är storfavoriter för mig. En av mina favoriter som flyttade förra veckan har kommit tillbaka. Jag gosade jättemycket med kattungen Ester, annars var det mest städning och sådant. En lång dag.
När jag kom hem så ringde jag Anci, som mötte mig ute med Ninjo. Jag tog en rolig promenad med den underbara yorkien. När jag lämnat honom så var jag med Zambo tills hans matte kom hem. Och nu sitter jag här :)



Mer än så har jag inte att skriva idag. Men jag hoppas att ni har det jättebra, det har iallafall jag! ♥



Kramar Yorkielover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0