Dåligt väder, ändå samma glädje ♥

Det regnar mer och oftare än det gjort på länge. Det börjar bli kallt om dagarna, särskilt i skogen. Det mörknar tidigare.
Dessa hösttecken brukar göra mig deppig, under hela hösten brukar jag vara smått deprimerad, brukar lyssna på deppig musik och bli känslosam mycket oftare. Jag brukar inte vilja gå upp på morgnarna, inte heller gå ut.

Men det är inte så i år. Allting är helt tvärtom. För första gången i mitt liv så behåller jag min obeskrivliga glädje trots kyla och mörker. Allting känns mycket lättare, allting känns mycket bättre. Och precis som jag både hoppats och oroat mig för, så har allting förändrats.


En av orsakerna till min glädje. Tack fina Ninjo för att du alltid får mig
att le, och för att jag får dela så många vackra stunder med just dig. Och
främst, för att du fortfarande lever ♥

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Det är roligt att läsa om hur bra det går för dig, inte bara i skolan utan annars också. Det värmer ett gammalt hjärta. Man kan ju göra sitt liv hur roligt som helst. Det är inställningen det hänger på, när man hittar den rätta ska man bita sig fast vid den. Det är ju det allting går ut på. Ha det bra i fortsättningen också, du vet att du har vänner som lever med dig även om de inte syns. ISÄ.

2011-09-10 @ 09:54:46
Postat av: becca ♥

Naaawwww , vilken sööööt bild!! :D ♥♥♥♥

2011-09-12 @ 18:38:29
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0