En ny vecka

Hej på er :) Nu är det dags för en ny vecka igen, jösses dagarna rusar verkligen iväg! Men det tycker jag nog för att jag har så roligt största delen av tiden.

I helgen gjorde jag precis som vanligt inte så mycket, var med Melanie och gick ut med Ninjo. Annars längtade jag mest till att helgen skulle ta slut, för nu för tiden har jag det ofta roligare i veckorna när det händer massor, än på helgerna när jag mest bara sitter hemma och väntar på att det ska hända något.

Plus att jag verkligen gillar min klass, de är roliga och mycket snälla människor och jag tycker om att vara med dem.

Just den här dagen har inte varit så rolig som vanligt.
En anledning är att jag är väldigt trött, vaknade nästan varje timme inatt, vilket gjorde att jag sov väldigt djupt den sista timman innan jag plötsligt vaknade tvärt och insåg att jag skulle gått upp för ett tag sen. Min klocka hade nämligen ringt och jag måste ha stängt av den omedvetet. Skumt... :P

Annan anledning är...  inget viktigt...


Men men, nu är det en ny vecka, jag är glad och det är dags att ta nya tag! :)



Ha det bäst ♥


Min nya favoritbild på älsklingen :D så gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0