Först sur, sen glad, sen lycklig ♥

Hej på er! Vilket väder vi har, blåsigt och konstigt. Men som jag brukar säga, dåligt väder ändrar inte min glädje.
Eller, nästan inte...
Imorse så skulle vi spela frisbeegolf i Vilsta på idrotten. Men  vi var bara där en väldigt kort stund, som ändå var en alldeles för lång stund för oss.
Anledningar: Det stormade verkligen så vi blev väldigt frusna och kalla, och det var typ översvämmning där så vi blev dyblöta om fötterna. Sen när vi skulle till skolan så missade vi bussen. Sen började det regna.

Vi var ganska sura kan jag ju säga. Missförstå mig inte, jag är allra oftast en väldigt positiv människa som försöker se precis allt från den ljusa sidan.
Men just idag, nej det gick bara inte. Jag var för trött för att vara posivit.
Usch vad jobbig den här dagen har varit om jag tänker efter.
Först kallt och blött, sen en mattelektion och sen en mattelektion till...

Men, man kan ju inte vara positiv jämt, sa jag till Mira, och man kan ju knappt älska varenda skoldag. Det vore knappt mänskligt att vara så glad jämt.

Efter skolan var jag med Melanie, så fort jag såg henne så steg mitt humör jättehögt, och jag blev snabbt sådär superglad som jag brukar vara. Jag kan inte vara annat när jag är med henne, det går bara inte. <3
Vi hade jättekul som vanligt. Jag fick säga hejdå till oemotståndligt söta kattungen Goddess Of Destiny, som ska flytta till sitt nya hem på fredag. Även fast jag inte umgåtts med henne alls lika mycket som Melanie, så kommer jag sakna henne. Så himla mysig och rolig att busa med!


Och när jag nyss skulle blogga och märkte att jag fått många kommentarer, så blev jag mer än glad. Riktigt lycklig. Tack så mycket mina underbara vänner, ni vet inte hur mycket jag älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: 3.14

Det kanske är dags att kommentera igen.

Jag tycker att det verkar som att du har haft en bra dag ändå, trots ovädret. Själv cyklade jag hem i stormen, haha!

Nej, det kanske är dags att fortsätta studera. Läxorna verkar aldrig ta slut...

Ha det bäst!

2011-09-13 @ 21:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0