Gränslös glädje? ♥

Hej! Varför känns det verkligen som att det är fredag idag? Jag förstår inte varför jag tycker det.

Men men, oavsett dag så är livet bra härligt om man frågar mig! :) Jag hoppas att det är det samma för er.

Jag har haft en rolig skoldag idag igen, hur kul får man ha det egentligen? Det måste nästan finnas en gräns för hur glad man får vara haha.


På engelska lektionerna så kollade vi på filmen "Walk the line"  En film om Johnny Cash. Den var okej, inte riktigt min smak.
Annars gjorde vi typ lekar igen, börjar faktiskt tröttna. Jag vill ju lära mig saker, det vi håller på med är bara tidsfördriv.
Lärarna verkar inte komma på någon uppift till oss :P


Fram till idag så har jag inte hunnit eller orkat träffa min älskade hundkompis, så man kan ju minst sagt säga att jag saknat honom enormt mycket!
Men idag så hämtade jag honom äntligen. Han var mer lekfull än han brukar vara, så när vi gick hem till mig för att jag skulle hämta lite morotsbitar till honom, så busade vi i hallen en stund. Pigg gamling :D
Sen tog vi en riktigt lång skogspromenad, jag hade tänkt att vi skulle vara ute från 3 till 4.
Men vi hade så roligt och vi var båda på toppenhumör, så vi var ute i 2 timmar. Helt underbart!


Ninjo ger mig glädje, så stark att inga ord räcker till för att beskriva. Sann kärlek ♥


En av mina favoritbilder på oss för ett år sedan. Vi är oss lika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0