Unpredictable

Denna dag har varit härlig från början till slut. Eller, dagen är ju faktiskt inte slut än så det hinner hända nästan vad som helst innan den mörka natten träder fram. Nu skrämde jag upp mig själv, smart som jag är. Natten är nämligen något som skrämmer mig, så skum och oförutsägbar. Lite som själva livet kan vara ibland.
Jag älskar att livet är så oförutsägbart. Det gör allting så spännande, att man nästan aldrig vet vad som kommer att hända härnäst. Vad som är här och nu är det viktiga.

Hur som helst, imorse så upptäckte jag att vädret var det vackraste på mycket länge så jag och mamma bestämde oss för att ta vara på det genom att ge oss ut och cykla. Jag älskar att cykla när solen skiner och det varken är för varmt eller för kallt. Idag har det varit precis lagom, riktigt behagligt tycker jag.

Så jag har försökt att vara ute så mycket som möjligt idag, först hela förmiddagen, sen lunch, sen ut igen för att gå ut med Ninjo. Som förresten stod utanför Ica Nyfors och skällde när jag kom förbi för att kolla om han gjorde det haha ;)
Vovven var på sitt bästa humör och jag likaså så vi hade en väldigt mysig och trevlig stund tillsammans!


Sen jag lämnade honom så har jag myst hemma. Imorgon är en ny dag, det blir spännande att se vad den för med sig. Jag hoppas glädje. ♥


På denna typ en månad gamla bilden ville Melanie att jag skulle se ut som att jag sökte efter nåonting.


Vad söker jag efter i mitt liv? Allt. Mig själv, den jag är och ska vara. Någon som fullkomligt förstår mig.

Vad har jag funnit? Glädje, lycka, vänskap.

Vad saknar jag? Mod, självförtroende, en tillgång till att alltid kunna känna mig fri.

Vad är jag lycklig över? Allt jag har och lite till.

Vad ångrar jag? Så mycket, jag har väldigt svårt för att någonsin förlåta mig själv om jag gjort något dåligt. Det är mycket som jag skulle vilja ändra på, få en andra chans för att förbättra mina handlingar.

Vad skulle jag aldrig vilja ändra på? Allt som gör mig och de jag älskar lycklig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0