Like usual

Godkväll! Jag hoppas att det är bra med er. Själv är jag riktigt trött, men samtidigt full av energi och glädje, precis som vanligt!

Det mesta har varit som vanligt idag, en vanlig rolig dag med roliga personer på Real. Nu vet jag nästan precis vem som är vem i klassen, vi är ju väldigt många så det är svårt, men till slut kommer alla veta vad alla heter.

Något som kommer vara mindre roligt varje tisdag, är att vi har jättemycket matte. Först idrott, sen matte. Sen lunch, sen matte igen och sen slutar jag. Både positivt och negativt är att jag slutar tidigt.
Jag är väldigt nervös för matten, vill verkligen att det ska gå bra men hittills har det inte riktigt gjort det... Som vanligt.

Efter skolan så var jag med Ninjo, vi gick en runda sen gick vi hem till mig och var där och gosade länge. När jag pussat honom hejdå så var jag med Melanie.


Ja, dagen har varit bra, imorse lekte vi roliga lekar (precis som våran idrottslärare och säkert många fler, så tycker jag att man aldrig blir för gammal för att leka, det är alltid kul) och gjorde samarbetsövningar. Sådant tycker jag mycket om, det är en bra "lära känna grej".

Imorgon ska vi till Parken Zoo som vanligt, jag kommer nog få skoskav som vanligt.
Jag längtar jättemycket till morgondagen som vanligt, och som vanligt så tycker jag att det här inlägget börjar bli alldeles för långtråkigt så jag ska sluta nu.


Men, kortfattat: Allting är precis som vanligt, and I like it ♥


Ninjo är bäst i världen som vanligt, och jag älskar honom mer än allt :D
Det är ingen nyhet, men det är sanningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0