Livsglädje ♥

Ninjo är gammal. Hur lite jag än vill acceptera det så vet jag att jag måste. Jag kan inte lura mig själv, jag vet att ingenting varar för evigt. Inte ens den starkaste kärleken.

Med ålderns rätt tar han stegen genom livet i ett lugnare tempo nu. Men fortfarande med samma livsglädje.
Och genom att ha den livsglädjen så ger han mig känslan av glädje, en glädje som jag innan jag träffade Ninjo inte ens visste att jag kunde känna. Jag har Ninjo att tacka för så mycket. Allra främst att han överhuvudtaget existerar.
Han är själva definitionen av kärlek för mig.


Bilder från i fredags:




Kolla den här bilden!!! Så söt!!!
Eller vad tycker ni? Jag älskar den faktiskt.



Snälla kan ni kommentera detta inlägg? Då skulle jag bli så glad :D



Ha ett fint slut på helgen, kramar! ♥


Kommentarer
Postat av: Fassan

Söta bilder! Ninjo ser lite trött ut på översta bilden, men det gör inte hon som är bakom honom! På nedersta bilden visar han hela sin blickregister i en bild. Ja, det är ju så att allting har ett slut. Men det får man ta då, man ska bara njuta av det som finns idag, inte bli ledsen för morgondagen. ISÄ.

2011-09-19 @ 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0