Hemtrevnad

Hej! Jag hoppas att ni har en bra dag :)
Egentligen har jag inte så mycket att skriva, eftersom att det inte brukar hända särskilt mycket under helgerna för mig.

Igår cyklade jag och mamma runt till massa affärer och kollade på saker. Att cykla runt i staden är någonting som jag tycker mycket om.
Lite senare blev det varmt och jättevackert väder, så då köpte vi mjukglass och satte oss utanför Coop furum och hade trevligt.

Sent på eftermiddagen hämtade jag Ninjo, och igår var han riktigt pigg så jag tog med honom på en extra lång skogspromenad, vi var ute i ungefär 1 och en halv timme. Det var verkligen härligt, och jag såg hur glad Ninjo var att få springa fritt och gå och nosa hur mycket han ville, och springa av sig ordentligt. Ja, det var underbart och jag tänker absolut göra om det fler gånger, kanske en ännu längre promenad t.o.m, så får jag och vovven spendera mer tid tillsammans :) Vi får alldeles för lite tid tillsammans, jag saknar honom så fort jag vänt mig om och gått ut genom dörren.


På kvällen så tittade jag och mamma på film, sen, vid typ 2 somnade jag och gick upp kvart över 7.
Haha, så jag sov inte så många timmar. Men jag är lika glad för det!


Idag har jag inga planer på att göra någonting överhuvudtaget, jag har mest lust att bara vara hemma och ha det mysigt för mig själv. Det är inte ofta som jag vill vara för mig själv, men idag är en av de egendomliga dagarna.
Jag älskar att bara vara hemma, det är väldigt hemtrevligt här. Så känner jag bara på några platser, här, i kronskogen, hos Lova, i Haparanda, hos mina kusiner i Hällefors.



Ha en fin dag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0