Så trött och så glad

Hej alla pigga! Jag är inte särskilt pigg alls, har inte varit det sedan i helgen. Det brukar vara så för mig på hösten, jag blir automatiskt tröttare oftare, i kapp med att vädret försämras och att det börjar mörkna tidigare.

Men så har jag också fått ganska mycket motion de senaste dagarna.
Igår på morgonen så hade vi idrott i friskis o svettis, på gymmet.
Jag vet hur svag jag är så jag testade inte ens maskinerna, nej jag bestämde mig istället för att kolla hur pass dålig/bra jag är på att springa på löpband, eftersom jag är väldigt dålig på att springa tex långa streckor.
Det gick väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig innan, jag sprang utan paus och utan att sakna ner hastigheten ett dugg, på hastighet 8.4 i en kvart. Jag visste inte ens att jag orkade springa så länge, men faktum är att jag inte ens blev trött efter den där kvarten utan jag slutade bara för att alla andra gick iväg så jag blev ensam ;)
Men jag hade orkat mer, det vet jag och det känns bra!

Efter den roliga träningen så hade vi som vanligt matte resten av dagen. Det gick jättebra för mig igår, för ovanlighetens skull, det brukar gå förfärligt dåligt annars. Men jag förstod och jag svarade rätt på alla uppgifter utan att kolla facit. Lite stolt över mig själv faktiskt. Det var t.o.m. kul med matte igår för att det gick så bra!


Men att jag är trött större delen av tiden för mig inte mindre glad, verkligen inte.
Jag kom hem igår kväll efter att ha varit med Melanie, lika sprallig och energisk som jag bara är när jag haft en jätterolig dag, och så sa jag till mamma ungefär såhär: " Jag är så himla glad jämt nu för tiden, jag är lycklig varje dag, jag är så glad hela tiden!"  Och det är så sant som det är sagt, jag är lyckligare än jag trodde var möjligt :D


Trevligt också att solen äntligen visade sig lite på sena eftermiddagen :)



Kramar en trött och lycklig Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0