The nicest people ♥

Hej hej! Idag har jag bara träffat jättetrevliga människor, alltså inte bara artiga och sociala, utan verkligen extremt trevliga! Jag har sån tur, jag hamnar bara i bekantskap med jättegulliga och snälla personer.

Först i skolan, alla mina klasskompisar är snälla och trevliga, men det finns de som är det extra mycket och som jag tycker om allra mest. Som på stan när vi varit och ätit lunch, så gick de som jag brukar hänga ihop med och pratade med varandra, så jag gick för mig själv som jag brukar då för att 1: jag blir lite som tredje eller femte hjulet. 2: för att jag ofta inte kan relatera till vad de pratar om, (typ killar och att festa tex) och kan därför inte komma med i samtalet.
Men då såg Jenny (hon som nästan saknade mig;)) att jag gick själv så då sa hon att hon tyckte synd om mig och sa åt mig att komma, och så krokade hon arm med mig och sa att jag är hennes kompis. Sen gick vi så hela vägen tillbaka.
Hon är alltid såå gullig! :)

Sen efter skolan när jag hämtat Ninjo och skulle påbörja promenaden, så ropar min "kompis" på mig. Han är en vuxen man som älskar Ninjo och alltid hälsar på honom, så det var så vi började prata med varandra.
Han bor i nyfors nära där Ninjo bor, och han säger att jag är hans enda vän. Haha! Han ropar alltid på mig när han får syn på mig och Ninjo, även på långt håll. Hur han lärde sig att komma ihåg mitt namn så snabbt är för mig en gåta, men kul. Så han brukar oftast ropa mitt namn, men idag så ropade han "hej kompis!"
Varje gång vi träffar honom så säger han flera gånger "är det bra?" Varenda gång exakt samma repliker.
Han älskar Ninjo, och han tycker att jag är bra. Hihi, jag förstår inte alltid vad han säger för han bryter lite på annat språk, men jag märker iallafall att han är väldigt trevlig, och han är gullig mot Ninjo, vilket är det viktiga för mig.


Ja, vilka fina människor det finns. Och hundar för den delen också. Ninjo var jättepigg idag, han brukar bli trött efter halva promenaden men idag var han fortfarande lika pigg när vi kom hem. Det är jätteroligt när det är så, jag blir så lycklig när han är det!



Jag har inte direkt nåt mer att säga, i skolan idag jobbade vi med vårat nya projekt hela dagen så där hände inget särskilt. Men inte var det tråkigt, nej min grupp satt i grupprummet med Linda och Emelie, och de satt och sjöng massa låtar hela tiden, jätteroliga och söta måste jag säga ;D



Kramar yorkielover ♥


Min pusstokiga favorit! ♥


Kommentarer
Postat av: vanessa

hej, Sanna♥♥♥♥ hur är det i den nya skolan? Undrar den pluttiga prinsessan panessa poppas pu par det pra!;) favorit faster hälsar också! och Lucas:P hälsa gärna ninjo o anci.



hälsningar familjen larsson kauppi♥ ha de bra!

2011-09-24 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0