Why I love Ninjo the most ♥

Ninjo är inte världens vackraste hund. Det skulle vilken hundexpert eller utställningsdomare som helst kunna intyga.
Han har inte ett perfekt utseende, men det är därför jag älskar honom så mycket. För att han är speciell.
Därför är han den finaste för mig, för att han inte ser ut som att han skulle kunna vinna alla utställningar, och för att han han inte är jättelydig.
What makes him different is what makes him beautiful.

Jag skulle inte vilja ha en hund som ser helt perfekt ut, och alltid beter sig perfekt. Jag vill ha en hund med en underar personlighet, och som inte ser ut som någon annan.
Ninjo är inte perfekt, just därför tycker jag att han är det ♥


Nu massa Ninjo-bilder bara för att jag saknar någonting att skriva. Tråkigt nog, men så är det ibland.

-








Jag älskar när Ninjo vänder sig om när vi är ute och går, och tittar upp på mig.
Det brukar bli mycket söta bilder då!


Allmänt älskar jag när han tittar på mig, hans ögon är de vackraste jag sett
och hans blick är oemotståndligt gullig!


Ofta suddiga bilder, men modellen blir söt ändå tycker jag :)


Han har haft flera olika "frisyrer"


Som lurvig...




... och som kortklippt ♥

Vilken/vilka bilder gillar du mest? :) Själv gillar jag mest nummer 1.


Jag älskar denna yorkshireterrier mest för att han inte är som någon annan.


Kommentarer
Postat av: Fassan

Jag har ju min gamla favoritbild, och det är ju Bamsebilden. Där ser han ut som en valp.

2011-09-17 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0