My life is amazing

Hej allihopa, jag hoppas att allt är bra med er!
Själv mår jag jättebra, för första gången på mycket länge. Jag är faktiskt väldigt lycklig, och det känns så bra :D

Mitt liv har inte känts särskilt fantastiskt och mitt humör har gått väldigt mycket upp och ner de senaste veckorna, ni vet ju varför. Men jag mår bättre och bättre för var dag som går, och sakta men säkert blir jag mitt vanliga livsnjutande, positiva och lyckliga  jag igen. För jag är sådan naturligt, och det kan faktiskt ingenting ta ifrån mig någonsin.

Något jag älskar är att mitt liv inte alls är enformigt och långtråkigt just nu, tvärtom så händer massa roliga saker varenda dag och jag har så fantastiska dagar att jag inte kan sluta le.

Underbara vänner, världsbästa skoldagar, fantastiska djur, fullt med glädje och kärlek i mitt fantastiska liv. ♥


Jag tänkte att mitt allra sista inlägg på denna blogg ska vara om Ninjo. Det är ju faktiskt om honom som den här bloggen är om mest. Men jag måste gå vidare. Antingen startar jag en ny blogg om mitt liv, eller så slutar jag blogga helt, och bara skriver dikter. Vi får se.  Men håll utkik här då och då, snart kommer mitt sista inlägg som en yorkielover.



Ta hand om er själva och varandra, och kom ihåg att alla människor är vackra på sitt sätt!



Kramar Sanna



Kommentarer
Postat av: 3.14

Vad roligt att humöret är på topp idag! Vi får se fram emot flera härliga, glada dagar i framtiden.

Ha det så bra!

Jag ser fram emot inlägget.

2012-02-01 @ 23:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0