Den starkaste saknaden

Det som jag fruktat en lång tid har nu hänt. Idag fick jag det jobbigaste och värsta besked jag någonsin har fått.
Ninjo är död. Min allra bästa vän finns inte längre.

Saknaden är enorm, det känns ännu värre än vad jag kunnat föreställa mig. Det är som att en del av mitt hjärta fattas, den delen som alltid har tillhört Ninjo. Tomheten gör att jag får svårt att andas och jag har en stor klump i halsen.


Åren med Ninjo var de bästa åren i mitt liv, jag är så tacksam att jag fick träffa honom och vara med honom i ca 4 år. Han blev 13 år och hade ett bra liv, var mycket älskad och värdefull. Den mest speciella hunden jag har träffat i hela mitt liv. Den finaste och trognaste vännen jag någonsin har haft.
Den varelse som jag älskade mer än allting annat tillsammans.



Vila i frid älskling, jag tänker på dig varje minut.



Någon dag ska jag göra ett jättelångt inlägg om Ninjo, så håll utkik om ni vill läsa det.
Ni som har träffat honom får jättegärna kommentera, jag vet att jag nästan skulle bli lycklig då.



Nu ska jag skriva dikter och försöka tänka på alla fina stunder som jag fick med Ninjo, ha det så bra allihopa.









Du kommer alltid att finnas i mina tankar och i mitt hjärta. Tack för allt du gett mig, all kärlek och alla vackra stunder. Minnena betyder allt för mig och kommer att följa med mig vart jag än går. ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Å Sanna jag är så ledsen! Försöker förstå hur hemskt det måste kännas för dig eftersom ni var så tajta. Tänker på dig. Och såklart var han en otroligt vacker hund. Kommer du ihåg när vi var ute och gick med honom? Jättegullig! Vila i frid fina Ninjo

2012-01-06 @ 13:06:38
Postat av: Fassan

Rörande text och vackra bilder. Jag förstår att saknaden är stor. Du levde så nära Ninjo i många år, har så många fina minnen. Men ingenting varar för evigt. Ninjo har det bra nu där han springer på sin gröna äng och jag är säker på att han minns sin Sanna. Och då ler han så där som bara han kan. Ha det bra älskade Sanna.

2012-01-06 @ 13:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0