Du har lärt mig så mycket ♥

Hej vänner, jag hoppas att ni mår bra.
Själv är jag glad idag, jätteglad till och med. Jag har inte varit så här glad sen i onsdags.
Imorse så var jag inte alls glad och jag hade inte lust att gå upp ur sängen överhuvudtaget.
Inte förrän jag fick se mina underbara klasskompisar och märkte hur glad jag blev av att se dem, så insåg jag hur mycket jag saknat dem och jag tänkte "det här kommer bli en bra dag trots allt" Och så blev det så, en riktig toppendag.
Jag trodde innan att jag skulle behöva låtsas vara glad, men jag VAR glad, på riktigt äkta glad :)

Igår var jag också jätteglad hela dagen, då var jag hos katterna för första gången på några veckor.
Där hade några flyttat och några nya kommit in, så det var kul.
Men allra största delen av dagen satt jag nere i Lillstugan, hos de 5 kattungarna. De är nu 9 veckor och har blivit så stora och fina att jag blev helt varm inuti. Och varm hade jag inte varit sen jag senast träffade Ninjo.
Det var fantastiskt att ha någonting levande i famnen igen, jag hade saknat det så mycket att saknaden nästan var outhärdlig.
I 2 timmar på eftermiddagen satt jag med 4 av 5 kattungar i knät, vi sov allihopa en stund. Helt underbart kändes det!



Det är inte så att jag saknar Ninjo mindre, nej sanningen är att jag saknar honom så mycket att det gör ont i hjärtat och ibland kan jag knappt andas. Plus att jag gråtit väldigt mycket de senaste 4 dagarna, tex så gråter jag mig till sömns. Jag har aldrig i mitt liv gråtit så mycket som i lördags, jag skrämde verkligen mig själv...


Så som sagt, det är inte för att jag saknar älsklingen mindre som jag kan vara glad. Nej det är endast för att jag är en sådan som verkligen njuter av livet och gläds åt både större och mindre saker. Det är en av alla tusen saker som fina Ninjo lärt mig.
Det allra finaste han har lärt mig är vad kärlek är, och hur äkta glädje känns.
En sak som jag lärt mig själv nu eftersom jag får uppleva det, är hur det känns att förlora någon som man älskar mer än man älskar själva livet.

Min kärlek till Ninjo var större än själva livet, och starkare än allt.
Jag tänker på honom hela tiden, ofta ser jag honom framför mig, känner honom i min famn.
Och det lovar jag er, det är det mest smärtsamma jag någonsin varit med om.
Tomheten är som ett stort hål i hjärtat, men då och då täpps hålet igen, tack vare andra som jag älskar på andra sätt.  Just nu är jag nästan hel, men det är som i den där sången "det blir alltid värre framåt natten".



Jag älskar dig Ninjo, jag har älskat dig sedan första gången jag såg dig och jag kommer fortsätta att älska dig resten av mitt liv. En del av mitt hjärta har alltid tillhört dig och den delen kommer alltid vara din.
Du var den sista pusselbiten, utan dig är inte pusslet komplett.
Våra minnen tillsammans är som en saga, utspelad i paradiset. Som en dröm. Du kändes alltid som en dröm för mig, för underbar för att vara sann.
Att se på dig var det bästa jag visste, du var så vacker, jag ville aldrig sluta se på dig.
Nu när du är borta så ser jag dig fortfarande, så klart och tydligt att det är smärtsamt.
Det är inte möjligt att kärleken är blind, för då skulle jag aldrig kunna sett dig. Då skulle jag bara ha sett allt som jag inte såg när jag såg på dig.
När jag hade dig in min famn så ville jag stoppa tiden. Tiden rann iväg för oss. Ingen tid med dig skulle ha varit tillräcklig.
Ingen annan kunde få mig att känna så som du fick mig att känna, inte likadant, inte lika starkt.
Du fanns alltid, när ingen annan fanns så hade jag alltid dig. Du lämnade mig aldrig så länge du levde, du följde mig troget varje steg jag tog.
Allt som jag gjorde och sa till dig var för att jag älskade dig. Jag älskade dig alltid lika mycket.
Du gjorde mitt liv perfekt, genom att tassa in i det och lämna tassavtryck som aldrig kommer blekna.
Allting förändrades när jag träffad dig, jag förändrades och hela mitt liv likaså. Allt blev fantastiskt.
Åren med dig var de fyra bästa år i mitt liv.

Kortfattat: Min kärlek till dig är större och starkare än allt. Tack för alla fina stunder och för kärleken som vi delade. Du kommer alltid vara min bästa. ♥



Kommentarer
Postat av: 3.1415

Lilla, söta Ninjo.

2012-01-11 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0