Storm


Hej! Idag är en sådan dag då inte ens jag vill gå ut (annars så älskar jag att vara ute mer än att vara inne), för att vädret här är faktiskt lite smått hemskt.
Det är inte särskilt kallt, men det är mer än blåsigt. Alltså, verkligen storm. I morse/förmiddags så var det endast blåst, men nu har det blivit mycket värrre och börjat att snöa.
Så kortfattat, det är snöstorm här idag. ;)

Jag vaknade halv 6 imorse när pappa gick upp som vanligt. Men den här gången somnade jag inte ens om, jag åt frukost och gjorde mig iordning sen kröp jag, fullt påklädd, ner under täcket igen och stannade där flera timmar. För jag frös, jag har frusit hela dagen och fryser fortfarande. Typiskt mig, om jag väl börjat frysa så fryser jag hela dagen i sträck. 
Så jag tänker gå utanför dörren så lite som det bara är möjligt idag.

Imorgon åker jag hem om inte snöstormen blir värre. Jag vet inte ens vad jag ska hoppas på.

I alla fall har jag märkt ett starkt tecken på att jag längtar hem och saknar alla där så mycket som jag gör. Nämligen att jag har börjat att tänka jättemycket varje dag igen. Fundera på allt och inget, ställa massa frågor till mig själv, gömma mina känslor. Tur att jag har min lilla bok där jag skriver dikter, för i den skriver jag alla möjliga konstiga, galna, fina saker som dyker upp i mitt huvud, och att skriva ner allt det hjälper och glädjer mig. 

 
Jag hoppas att ni har en bra dag, och inget stormväder hos er :)
Kramar Sanna <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0