The tears come streaming down your face when you lose something you can't replace

En mening ur en av mina absoluta favoritlåtar, Fix You. Den har jag lyssnat mycket på sedan förra veckan, den är så vacker på alla sätt. ♥

Jag vet att jag inte bloggar särskilt ofta, och jag ska vara fullkomligt ärlig nu.
Ibland så gråter jag nästan hela dagen (förutom i skolan) och ibland är jag jätteglad nästan hela dagen.
Jag mår alltså ibland mycket bättre och mycket sämre, det går väldigt upp och ner.
Men jag mår hur som helst inte tillräckligt bra för att blogga så ofta som förut.
Jag behöver tid.

Jag visste inte att jag kunde gråta så mycket som jag har gjort, jag brukade alltid gömma mina känslor förut, även för mig själv. Men det känns faktiskt ganska skönt att gråta. Jag gråter över förlorad kärlek.

Mina vänner i skolan får mig varje dag att må bättre, helt omedvetet. För de vet inte ens om att jag är ledsen, det vet ingenting om mina känslor för Ninjo och jag vill inte berätta för dem. Jag älskar dem, de är mina solstrålar.


Ifall ni någon gång mist den ni älskat mer än själva livet, så vet ni hur jag känner mig.



Kommentarer
Postat av: moa

tänker på dig sanna! du är otroligt stark! de klart det tar tid och det får det göra också. Stor kram <3

2012-01-14 @ 14:24:36
Postat av: 3.14

Vi tänker på dig allihop och på Ninjo såklart. Det är svårt att hitta någon så stark människa som du! Kämpa på! Jag kan inte lova att det lönar sig, men jag hoppas att det gör det.

2012-01-18 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0